Coördinator Planning & Control / Strategisch Specialist Bedrijfsvoering (32-36 uur)
Charlotte van Beuningen Vught
Wat is vereist?
- Hbo of wo werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar werkervaring
- Ervaring binnen de woningcorporatiesector is een pre
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Nauwkeurig, zelfstandig, analytisch en verantwoordelijk
Wat krijg je?
- €4.600 - €6.200 (salarisschaal J van de CAO Woondiensten)
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren op basis van fulltime (36 uur)
- Ruime trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden
- Individueel opleidingsbudget ter hoogte van €900,- per jaar op fulltime basis (dit budget mag je opsparen)
- Reiskostenvergoeding en tegemoetkoming zorgverzekering
- Thuiswerkmogelijkheden en fruit op het werk
- Laptop en telefoon
Wat doe je?
- 20% Intern overleg
- 20% Jaarrekening opstellen
- 20% Overleg voorbereiden
- 20% Met collega's rapportages bespreken
- 10% Aan projectteam Nieuwbouw deelnemen
- 10% Interne zaken behandelen
Vacature
Als Strategisch Specialist Bedrijfsvoering bij Charlotte van Beuningen coördineer je de gehele planning & control cyclus. Je kunt hierbij denken aan het opstellen van de begroting, tussentijdse rapportages en de jaarrekening. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en bewaken van beleid, processen en kwaliteit binnen de organisatie. Je draagt bij aan de verdere professionalisering en optimalisatie van de organisatie. Je bent in staat om met een kritische blik processen te analyseren en te verbeteren. Daarbij zorg je ervoor dat de bedrijfsvoering naadloos aansluit bij de doelstellingen van Woonstichting Charlotte van Beuningen.
Je werkt nauw samen met het Strategisch team om beleid te formuleren en de visie van de organisatie vorm te geven. Verder ben je proceseigenaar van diverse processen rondom de bedrijfsvoering en waarborg je de kwaliteit van data.
Je komt te werken op de afdeling Bedrijfsvoering, die bestaat uit: medewerker Financiële Zaken, Planning en Control, Bedrijfsadministratie, Incassoconsulent, Controller en manager Bedrijfsvoering.
Vindt je het leuk om de P&C- cyclus te coördineren en daarnaast processen en rapportages te verbeteren en data te optimaliseren? Hou je ook van samenwerken met anderen en sparren met collega’s over het verbeteren van processen? Dan is dit een baan voor jou
Werkweek
Op een leuke werkdag ben je aan het sparren met je collega's over verbeteracties. Daarnaast weet je een rapportage tijdig op te leveren.
Op een minder leuke werkdag ben je de hele dag op je werkplek blijven zitten en heb je met niemand kunnen overleggen.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 
            - Strategisch beleid voor de organisatie ontwikkelen
- Beleidsrichtlijnen en -procedures implementeren
- Lunch
- Interne zaken afhandelen
- Tussentijdse rapportages opstellen
- Voorbeeld weekagenda
 
- 
            - Lunch
- Jaarrekening opstellen
- Met Strategisch team samenwerken
- Visie en doelstellingen van de organisatie vormgeven
- Bedrijfsvoeringsprocessen verbeteren
 
- 
            - Lunch
- Intern overleg
- Werkprocessen analyseren en verbeteren
- Rapporten opstellen
- Tussentijdse rapportages opstellen
 
- 
            - Lunch
- Bedrijfsvoeringsprocessen verbeteren
- Strategisch beleid voor de organisatie ontwikkelen
- Beleidsrichtlijnen en -procedures implementeren
- Interne zaken afhandelen
 
- 
            - Vrije dag
 
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Er zijn bij ons verschillende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te groeien in je carrière. We hebben een speciaal opleidingsbudget dat gebruikt kan worden voor vakgerichte opleidingen en trainingen. Bovendien heeft iedereen, volgens de CAO, een persoonlijk budget van €900 per jaar, dat evenredig is aan het dienstverband. Dit budget kan opgespaard worden over een periode van vijf jaar tot een maximum van €4500 op fulltime basis. Dit budget is bedoeld voor het onderhouden en verbeteren van de kennis en vaardigheden die nodig zijn voor je huidige werk, of voor een opleiding die gericht is op een toekomstig beroep. Je kunt op eigen initiatief een beroep doen op dit budget. In deze functie is er volop ruimte om in de breedte te groeien. Daarnaast kan je doorgroeien richting de functie van Controller of Manager Bedrijfsvoering.
Werken bij Charlotte van Beuningen
Bij Woonstichting Charlotte van Beuningen zetten we ons dagelijks in voor betaalbare, duurzame en toekomstbestendige huurwoningen. We zijn actief in Vught - waar het grootste deel van onze circa 3.000 woningen staat - en ook in omliggende plaatsen zoals ’s-Hertogenbosch, Haaren en Moergestel.
Onze doelgroep bestaat uit mensen die op zoek zijn naar een sociale huurwoning, maar ook naar betaalbare middenhuur. We geloven in een inclusieve woonomgeving waar iedereen zich thuis kan voelen. Daarom zijn we zichtbaar in onze buurten, werken we nauw samen met bewoners en partners, en laten we ons sociale hart spreken.
Duurzaamheid is voor ons meer dan een ambitie - het is een manier van werken. We stimuleren onze medewerkers om duurzaam te denken én te doen en zijn als organisatie hierin een slimme volger. Dit zie je terug in onze projecten en initiatieven op het gebied van energie, materiaalgebruik en biodiversiteit.
Als organisatie zijn we klein en overzichtelijk. Dat betekent korte lijnen, persoonlijke samenwerking en een prettige werksfeer. Ons kantoor in het karakteristieke Vught is een fijne plek waar we samen lunchen, wandelen en regelmatig deelnemen aan teamactiviteiten die door ons personeelsteam worden georganiseerd.
Lees hier meer over de geschiedenis van Woonstichting Charlotte van Beuningen.
Stages en open sollicitaties
Charlotte van Beuningen is een erkend leerbedrijf voor mbo-studenten van de opleidingen vastgoedadviseur en middenkaderfunctionaris bouw (niveau 4). Er zijn regelmatig stageplekken beschikbaar. Heb je interesse? Stuur ons gerust een e-mail voor meer informatie, via werken@charlottevanbeuningen.nl.
Ook open sollicitaties zijn van harte welkom. Heb je vragen of wil je ons iets laten weten? Neem ook dan contact met ons op via e-mail.
- Kantoor in Vught
- 30-35 medewerkers
- 50% / 50%
- Thuiswerkmogelijkheden

 
           
           
            